Kāpēc ir labi dāvināt korporatīvās dāvanas

Šajā rakstā esam sagatavojuši vairākus lieliskus iemeslus, kāpēc uzturēt korporatīvās apdāvinšanas tradīciju arī jūsu uzņēmumā.

korporatīvās dāvanas

Korporatīvā apdāvināšana ir lielisks veids, kā jūs varat izrādīt atzinību saviem darbiniekiem, klientiem, potenciālajiem klientiem un sadarbības partneriem. Ja šobrīd domājat, kāpēc ir labi dāvināt korporatīvās dāvanas, tad šāda veida dāvanu galvenais mērķis ir izveidot ciešas attiecības un spēcīgu saikni starp abām pusēm. 

Laimīgāki darbinieki, kuri jūt ciešu saikni ar savu darba devēju, ir vairāk motivēti strādāt pēc labākās sirdsapziņas. Līdzīgi arī laimīgi klienti kļūst lojālāki un uzticamāki, lai turpinātu jūsu biznesa attiecības. Abos gadījumos korporatīvā apdāvināšana ir tikpat noderīga sirdij, cik jūsu uzņēmumam.

Par to, kur meklēt dāvanas, var skatīties rakstu Korporatīvas Ziemassvētku dāvanas.

Savukārt šajā rakstā esam sagatavojuši vairākus lieliskus iemeslus, kāpēc uzturēt korporatīvās apdāvinšanas tradīciju arī jūsu uzņēmumā.

1. VEIDOT UN STIPRINĀT ATTIECĪBAS

Veiciniet jaunus un esošos kontaktus un izcelieties no konkurentiem, izmantojot stratēģiskas korporatīvās dāvanas, kas visiem saņēmējiem atgādinās, cik svarīgi jums ir viņi. Atcerieties: viss ir atkarīgs no pirmā iespaida – un pēc tam arī no turpmākiem iespaidiem, tāpēc ir ļoti svarīgi jau darba attiecību sākumā noteikt pareizo toni.

Strādājiet pie šo saikņu nostiprināšanas, nepārtraukti izrādot pateicību ar noderīgām dāvanām, bet pārliecinieties, ka nekad nesamazināsiet to kvalitāti. Radiet neaizmirstamu pieredzi, izmantojot pārdomātus, pielāgotus pateicības apliecinājumus, kas vienmēr palīdzēs visiem saņēmējiem justies aprūpētiem un novērtētiem.

2. IZCELTIES STARP KONKURENTIEM

Kad runa ir par korporatīvajām dāvanām, jūs nekad nevarat atļauties atpalikt no konkurentiem. Unikālas, pielāgotas un pārdomātas dāvanas ir lielisks veids, kā panākt, lai jūs un jūsu uzņēmums vienmēr būtu uzmanības centrā. Tiešām labas dāvanas atcerēsies vēl ilgi.

Dāvanām nav obligāti jābūt ekskluzīvām un ļoti dārgām. Galvenais ir cilvēciskais faktors – dāvani ir jābūt pārdomātai, noderīgai un patīkamai. Tas varētu būt kāds gardumu komplekts, piemēram, termokrūze ar pielāgotiem cepumiņiem vai kādu citu našķi, ko varēs baudīt pie tējas.

korporativas davanas

3. NOSTIPRINIET DARBINIEKU VĒRTĪBU UZŅĒMUMĀ

Ar dāvanām varat paust pateicību visiem saviem darbiniekiem un klientiem. To var darīt ne tkai svētkos bet atzīmējot arī kādus sasniegumus vai labus rezultātus visa gada garumā. Korporatīvā apdāvināšana ir tradīcija, kas ir jāpiekopj. Ja tā būs regulāra, tad tā parādīs patiesu uzticību un pateicību, kas tiek uzsvērta regulāri, nevis tikai sadarbības sākumā.

Atzīmējiet savu darbinieku sasniegumus un dzimšanas dienas, veidojiet virtuālus pasākumus un papildiniet tos ar pārdomātām un augstvērtīgām dāvanām (piemēram, našķu kastītēm).  Pievienojiet neaizmirstamu apsveikuma kartiņu ar personalizētu vēstījumu (jā, tie ir tikpat svarīgi kā pati dāvana) un pārsteidziet visus ar labestības darbiem, kas izplatīs laimi, motivāciju un sajūsmu par gaidāmo.

4. FIZISKA BARJERA NAV ŠĶĒRSLIS KORPORATĪVAJAI APDĀVINĀŠANAI

Attālinātais darbs ir apgrūtinājis fizisku mijiedarbību. Tomēr tas nav attaisnojums, lai turpinātu strādāt pie tā, lai visi justos tuvi viens otram un, pats galvenais, savam uzņēmumam.

Korporatīvās dāvanas ir lielisks veids, kā sākt – un turpināt – uzturēt visus jūsu sakarus un attiecības. Pateicības un atzinības dāvana var saglabāt jūsu uzņēmumu ikviena cilvēka uzmanības centrā, vienlaikus atgādinot darbiniekiem un klientiem, ka vienmēr esat līdzās un, ka jums rūp.

5. UZLABOJIET UZŅĒMUMA REPUTĀCIJU

Izvēlieties augstas kvalitātes dāvanas, kuras var patiesi izbaudīt, atcerēties un izmantot (nevis standarta, firmas zīmola dāvanas, kas parasti tiek ieslodzītas skapī). Dāvinot kaut ko pārdomātu, jūs parādāt saņēmējiem, ka pievēršat uzmanību detaļām un ka jūsu darbinieku un klientu intereses un simpātijas ir jūsu prioritāte.

Izvēloties piemērotas dāvanas, radīsiet labas sajūtas visiem saņēmējiem, un šīs siltās un rūpes radīs jūsu uzņēmuma kā laipna un gādīga uzņēmuma tēlu.

Šī pozitīvā reputācija palielinās pārdošanas apjomus no klientu ieteikumiem, kā arī atkārtotu darījumu skaitu, lielāku motivāciju, labāku darba vidi, laimi un visu to labo, ko vēlas uzņēmums.

Tagad jau ir zināms, kāpēc ir labi dāvināt korporatīvās dāvanas. Ieskatieties arī citos rakstos – 8 atziņas no labākajiem attālināti strādājošiem uzņēmumiem pasaulē vai Kur lētāk nopirkt biroja preces.